Sivut

31. joulukuuta 2011

2011 so many memories



Vuosi 2011 alkaa olla kohta pulkassa. Vuoden vaihteessa miulla on aina tosi jännittynyt olo, mahanpohjassa vähän kutkuttaa, kun ei tiedä mitä seuraava vuosi tuokaan tullessaan.

Aion kertoa teille vuodesta 2011, kunhan olen saanut sen kunnialla päätökseen. Tää vuosi on antanu miulle kyllä niin paljon kaikkea hyvää; uusia ystäviä, entiset ystäväsuhteet on vahvistunu entisestään, ja oon saanu kokea niin paljon rakkautta ja lohtua kaikkien ikävienkin päivien keskellä. Ehkä kaikista kiitollisin oon kuitenkin siitä, että miulle rakkaat ihmiset on saanu pitää terveytensä ja mie saan jatkaa matkaani edelleen eteenpäin oman rakkaani kanssa. <3

Olen myös iloinen siitä että blogi on tän vuoden saatossa saanut paljon lisää lukijoita ja paljon positiivisia kommenteja Oon toivottavasti ilostuttanut tällä blogilla myös muidenkin kuin omia päiviäni :-)

Ihanaa uutta vuotta kaikille, nähdään taas vuonna 2012! PALJON PUSUJA!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti