Sivut

23. elokuuta 2011

Pierce me, fierce me

Tekis ihan älyttömästi mieli napakorua. Tässä menikin yks ilta/yö napakoruja katellessa. 



Vinkkinä niille joilla se napakoru on, tai jokin muu lävistys) Crazy Factoryn sivuilta löytyy todella halpoja lävistyskoruja. Itsekin olen sieltä muutamaan otteeseen tilannut venytyskoruni, sekä korvikset wanhojentansseihin, ja mistäkään en ole saanut minkäänlaisia allergisia reaktioita, eivätkä ole tummuneet käytössä. Hinnat ovat aivan pöyristyttävän halpoja, ja luulisi ettei sellaisella hinnalla saa kuin rihkamaa, mutta itse olen tähän mennessä ollut todella tyytyväinen ja suosittelen lämpimästi kaikille :-)

2 kommenttia:

  1. Ota ihmeessä! :) Mulla on ollu päälle viis vuotta enkä todellakaan osais olla ilman! Masu näyttää ihan omituiselta ilman korua. Lävistäminen sattu vähemmän kuin korviksien ampuminen.

    Mutta! En suosittele ottamaan napakoruu Stopissa, miun tää on nimittäin vähän vinossa ja tehtiin kulmakorulla : DDD Vaikka on siellä varmaan eri työntekijät kuin silloin aikoinaan.

    VastaaPoista
  2. Joo, Stopista mie oon kuullukki vähän kaikenlaisia tarinoita, mitä nyt on foorumeita lukenu :D Ja mie oon ehkä tulevaa lävistystä varten rauhotellu itteeni kattomalla youtubesta napalävistysvideoita, eihän se oo kun se kaks hassua sekuntia ja kohta se koruki on paikallaan!

    VastaaPoista