Sivut

29. maaliskuuta 2012

Despite it snows it's spring!

Miulla on vahva tunne siitä, että se kevät on tulossa, vaikka lunta tuleeki välillä taivaan täydeltä. Nyt en toivo mitään muuta, ku rankkaa vesisadetta ja paljon auringonpaistetta, niin päästäs nopeesti näistä kinoksista eroon. Ei sillä, viime vuonna toukokuun alussa sato vielä lunta... But lets not lose hope!

Oon jostain syystä innostunu nyt käyttämään huulikiiltoa. Tavallisesti en meikatessa laita huuliin mitään, mutta ostin joskus joulun tienoille Yves Rocherilta kivan pinkinhuulikiillon. Kuvissa näkyy, miltä se näyttää. Itse tykkään ainakin kovasti. :-)

Kynsienkasvatuprosessi on sujunu paremmin ku hyvin! Ostin tämän kynsilitkun apteekista tammikuussa, ja oon käyttäny sitä säännöllisen epäsäännöllisesti, noin kahesti viikossa. Oon selvästi huomannu, että kynnet on vahvistunu. Ne ei oo läheskään niin haperoiset, kuin aikaisemmin, eivätkä liuskotu läheskään niin helposti. Kynsisaksien sijasta oon käyttäny viilaa, ja oon myös viilannu kynnen pintaa siihen tarkoitetulla viilalla. Vielä kun saisin nää kynsinauhat kuntoon, niin homma ois aika bueno. :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti