Sivut

7. huhtikuuta 2012

Oon kuullut merestä, niin kauniista ja niin syvästä

Pariisin Kevät - Kesäyö


Pariisin Kevät - Saari


Pariisin Kevät - Riviera


En voi ees sanoinkuvailla, miten kiitollinen oon eilisestä Pariisin Kevään keikasta. Oltiin neljän tytön voimin Kerubissa kuuntelemassa PK:ta, keikka alko klo 22 ja bändi soitti n. 1½ tunnin setin. Olin niin onnellinen! Oon aikasemmin ollu kahdesti niiden keikalla, ekan kerran Ilosaarirockissa ja toisen kerran Provinssirockissa, ja sama homma toistuu myös tänä vuonna. Bändi soitti biisejä kaikilta levyilta, suurin osa oli kuitenkin tolta uusimmalta "Kaikki on vain satua"-levyltä.

Päästiin eturiviin, mikä ei festareilla oo kovin helppoa. Vaikka viime kesänä kyllä tungin sinne itteni väkisin :-D En normaalisti oo semmonen ärsyttävä festaritönijä, mutta Pariisin Kevään keikan ollessa kyseessä muutun hirviöks jos en pääse eteen. On se tunnelma eturivissä kuitenkin ihan erilainen!
Erityisen iloiseksi tulin siitä, että ne soitti Rivieran! Ne keikat missä mie oon ollu, sitä ei oo soitettu. Oon mielessäni toivonu sitä todella kovasti, ja kun kuulin biisin ensisävelet menin ihan sekasin ja aloin huutamaan Lindalle "Tää on se, ne soittaa sen!!"


Viimeseen kuvaan tiivistyy aika hyvin fiilikset keikalta. Katokkaa nyt tota idiootti-ilosta hymyä :-D
Ah, kyllä oli tunteet pinnassa, kun Matkalla etelään alko soimaan, meinas kyyneleet päästä. Herkistyin ihan kamalasti. Kolmas keikka, ja aina vaan paranee. Marika kiittää ja kuittaa edelleen jumalattomassa musiikkihurmoksessa.

Elämä on yhtä juhlaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti